Revelion Tenerife Hotel Check In Atlantida 8 zile
Perioada | Loc in Apartament cu un dormitor | Camera Single |
---|---|---|
28.12.2018 | 1054 euro | 1304 euro |
Itinerariu
Demipensiune - Cina festiva de Revelion (Inclus)
Servicii incluse
- Transfer Aeroport - Hotel - Aeroport (Inclus)
- Cazare 7 nopti cu Demipensiune (Inclus)
- Transport cu avionul pe ruta Bucuresti – Tenerife – Bucuresti (Inclus)
- Cina festiva de Revelion (Inclus)
- Bagaj de cala 20kg/persoana si bagaj de mana 7kg/persoana (Inclus)
- Asistenta turistica in limba romana (Inclus)
Servicii neincluse
Taxele de aeroport 95 euro/ persoana
Asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno - nu sunt obligatorii insa agentia va recomanda sa le incheiati.
Taxa de statiune
Program
Revelion Tenerife Hotel Check In Atlantida 8 zile
Localizare: Hotel CheckIn Atlantida este situati in statiunea Los Cristianos din sudul insulei Tenerife, la doar 10 minute de mers pe jos fata de plaja. Los Cristianos este una dintre cele mai cautate statiuni din Tenerife, avand plaje cu nisip fin si numeroase posibilitati de distractie si petrecere a timpului liber.
Facilitati:
Internet Wireless, Parcare, Sala De Fitness, Teren De Sport, Piscina, Recomandat familiilor cu copii, Accepta animale de companie, Teren de golf
Informatii despre Hotel
Hotelul dispune de receptie 24/7, bar, restaurant, 3 piscine (din care 2 incalzite), internet Wi-Fi si parcare. Contra cost sunt: teren de tenis, mini golf .
Informatii despre Camere
Toate camerel hotelului au fost renovate in anul 2017 si dispun de mobilier modern, televizor LCD, balcon, doua incaperi (sufragerie si dormitor), bucatarie si baie proprie cu dus sau cada.
EXCURSII OPTIONALE
Croaziera Royal Dolphine si Los Gigantes: 59 Euro/ persoana
Se face transferul de la hotel pana in sudul insulei, „Puerto de Colon”, unde ne imbarcam pe un catamaran cu podeaua din sticla, prin care se vede lumea subacvatica. Plimbarea cu catamaranul dureaza aprox 5 ore si formeaza un circuit, astfel: la dus se navigheaza foarte aproape de țarm, astfel incat se vad stațiunile, așezarile si stancile vulcanice ce se ridica vertical din ocean, pana la inalțimi de 300-600m, numite „Los Gigantes”, pana se ajunge in punctul cel mai vestic al excursiei, in golful Masca. Aici se ancoreaza catamaranul in largul oceanului si se face un popas pentru a servi masa. Cine dorește poate face baie in ocean, coborand direct de pe ambarcațiune. Dupa acest popas incepe intoarcerea, dar prin largul oceanului, mai departe de țarm, ca sa putem surprinde diferite specii de balene si delfini, in mediul lor natural.
Servicii incluse: Transport cu barca si autocarul dus/intors, pranzul servit pe barca, ghid insoțitor vorbitor de romana. Durata: aprox 9h
Insula La Gomera: 69 Euro/ persoana
Dimineața foarte devreme se face transferul in portul Los Cristianos(Tenerife), unde ne imbarcam pe ferry si dureaza aprox 1h calatoria pana in portul si capitala insulei La Gomera, San Sebastian. Din portul principal incepe urcare cu autocarul pana la aprox 1500m, in Parcul Național Garajonay trecand printr-un paradis de lauri, rezervație naturala și site al Patrimoniului Mondial UNESCO. Se face o oprire in mijlocul insulei si al parcului, in « La Laguna ». Se continua calatoria pana in satul Las Rosas, unde se va servi pranzul. Tot aici veți auzi o demonstrație a metodei antice de comunicare, speciala pe aceasta insula, prin fluieraturi, numita Silbo Gomero. Intoarcerea in portul San Sebastian se face prin Valea Hermigua si apoi, un ultim popas in capitala, unde puteți vedea ramasitele popasului istoric al lui Christopher Columb inainte de plecarea sa spre « lumea noua ».
Servicii incluse: Transport cu ferry si autocarul dus / intors, pranzul pe insula La Gomera, ghid insoțitor vorbitor de romana. Durata: aprox 14h.
INFORMATII UTILE
• Aceste oferte se adreseaza tuturor categoriilor de varsta. Pentru persoane pana in 55 ani NU se percepe niciun supliment.
• Modificarile de nume sunt permise cu pana la 30 zile inainte de plecare. Incepand cu ziua a 29-a inainte de plecare nu se mai pot face modificari.
• Tarifele sunt exprimate in Euro/persoana/sejur
• Biletele de avion sunt electronice, prin urmare check in-ul la aeroport se va face pe baza pasaportului / cartii de identitate.
• Alocarea locurilor in avion se face in ordinea sosirii pasagerilor de catre ghiseul de check-in din aeroport.
• Clasificarea hotelurilor este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
• Unele hoteluri nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
• Bauturile alcoolice sau racoritoare nu sunt incluse in pret (cu exceptia hotelurilor care practica sistemul All Inclusive).
• Fiecare hotel are regulament de ordine interioara care trebuie respectat de catre turisti (de ex: tinuta obligatorie la masa, ore prestabilite de servire a mesei, neacceptarea consumului bauturilor ce nu provin de la restaurantul hotelului in sala de mese, etc.)
Grup minim 20 persoane.
Infantii platesc doar taxele de aeroport (150 Euro), si nu beneficiaza de loc in avion .
CONDITII DE INSCRIERE:
– In cazul neconfirmarii hotelului solicitat, se va confirma un alt hotel din oferta, cu acelasi standard si grad de confort similar;
– Neconfirmarea hotelului solicitat initial nu poate constitui motiv de anulare a rezervarii.
CONDITII DE PLATA:
– La inscriere se achita un avans minim de 30% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare
– Diferenta de 70% se achita cu cel putin 30 de zile inainte de data inceperii excursiei
CONDITII DE ANULARE:
– 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare
– 100% penalizare pentru anularea cu 30 – 0 zile inainte de plecare sau no show
Conditii oferta
• CONDITII DE PLATA:(daca nu e specificat altfel in oferta primita pe e-mail si in contract)
- La inscriere se achita un avans minim de 30% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare
- Diferenta de 70% se achita cu cel putin 45 de zile inainte de data inceperii excursiei
• CONDITII DE ANULARE: (daca nu e specificat altfel in oferta primita pe e-mail si in contract)
- 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 45 de zile inainte de plecare
- 100% penalizare pentru anularea cu 45 – 0 zile inainte de plecare sau neprezentare la imbarcare
- Ofertele care beneficiaza de reducere se achita integral la inscriere.
In situatia in care programul se poate organiza, respectand restrictiile determinate de pandemia Covid, in caz de retragere/renuntare, se aplica penalizari de 100% din valoarea sumei achitate conform pragurilor din contract.
In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un voucher pentru intreaga suma achitata.
Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni, integral/partial la efectuarea unei noi rezervari pentru un produs similar al organizatorului. Turistul nu poate primi contravaloarea in bani a voucherului.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Compania aeriană îşi rezervă dreptul de a modifica orarul de zbor. (*valabil pentru ofertele cu transport avion)
- Numerele de telefon ale ghizilor sau şoferilor se vor comunica cu 2- 3 zile înaintea plecării.
- Prezentul program este parte integrantă a contractului de prestări servicii, odata achitat avansul turistul accepta conditiile de comercializare si penalizare din oferta.
- Autorităţile vamale îşi rezervă dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul statului a oricărei persoane care nu prezintă suficientă încredere chiar dacă aceasta a obţinut acordul pentru obţinerea vizei turistice. Agenţia de turism nu poate fi făcută răspunzătoare pentru astfel de situaţii ce nu pot fi depistate anterior plecării. Turistul îşi asumă riscurile de a-i fi refuzată intrarea şi de aceea este obligatsă informeze agenţia asupra oricărui incident petrecut vreodată în afara graniţelor României, precum şi asupra oricărei tangenţe pe care o are cu statele în care are loc desfăşurarea programului.
- Minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii pentru a fi lăsaţi să iasă din ţară: să călătorească cu cel puţin un adult însoţitor; să aibă asupra lor acordul ambilor părinţi (sau al părintelui care nu-i însoţeşte) legalizat la notariat; adultul care-i însoţeşte, în cazul în care acesta nu este unul dintre părinţi, trebuie să aibă cazier judiciar pe care să-l prezinte lafrontieră).
- Programul acţiunii poate fi modificat de către conducătorul de grup, ca ordine de desfăşurare sau se pot înlocui unele obiective sau hoteluri în funcţie de anumite situaţii speciale.
- Unele obiectivele din tururile panoramice din program se vizitează doar pe exterior.
- Distribuţia camerelor la hotel se face de către recepţia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de către turist direct la recepţie, asistat de însoţitorul de grup.
- Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
- Autorităţile locale pot solicita o taxă de genul taxei de staţiune. Aceasta se va achita de către turişti la recepţia hotelurilor.
- Clasificarea hotelurilor este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
- Unele hoteluri nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data terminarii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene.
- In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi Carti de identitate si nici Certificatul de casatorie ca act doveditor al identitatii.
Prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat.